Feedback 
 
 Graag ontvangen we uw algemene indruk van de website smartfms.nl 
 
 
     
 
 
 We zijn erg benieuwd hoe wij onze website en dienstverlening kunnen verbeteren.
Wij danken u voor uw feedback.
 
 
  
 
 
Verzenden
 
   
 
 
 
 Bedankt 
 
 Uw feedback is succesvol verzonden 
 
 
Sluiten
 
   
 
 
 
 
 





Support


Dankzij goede ondersteuning zorgt Smart FMS ervoor dat uw software optimaal kan werken.
Zij biedt daarom support als standaard service bij haar oplossingen.
 
 


 
   

Basic support

Bent u gebruiker van één van de producten van Smart FMS en heeft u vragen over de werking van het product, dan heeft u 24 uur per dag toegang tot hulp en productinformatie via de klantenportal. Ook buiten de openingstijden van de Service Desk van Smart FMS kunt u gemakkelijk zelf een oplossing vinden voor uw vragen of problemen. Staat het antwoord er niet bij, dan kunt u uw vraag stellen via de ticketbox in de klantenportal. Vragen die gesteld worden via de ticketbox krijgen een ticketnummer, zodat u eenvoudig de afhandeling kunt volgen. Bovendien hebben vragen die gesteld worden via de ticketbox, voorrang op supportvragen via e-mail. Heeft u toch liever telefonisch contact? Onze medewerkers staan u graag te woord.
 
Basic support past het beste bij bedrijven met één vestiging, die contact op moeten kunnen nemen met onze Service Desk om problemen op te lossen en de bedrijfsvoering soepel te laten verlopen.
 
 

Support op maat

Wanneer onze basic support niet genoeg is voor u, dan stellen wij een ondersteuning op maat voor. Wij bieden dan ons hoogte service niveau. Deze is dan volledig afgestemd op de specifieke wensen en behoefte van uw bedrijf. Samen met u wordt dan de inhoud van de Service Level Agreement (SLA) bepaald. In de SLA kiest u welke ondersteuning het beste bij uw bedrijf past en aan welke eisen onze support moet voldoen.
 
Maatwerk support past het beste bij grotere bedrijven met eventueel meerdere vestigingen. Voor deze bedrijven is het noodzakelijk dat het vaste team van support specialisten betrokken is bij het bedrijf als het gaat om on-site support, health checks en updates.
De specialisten van Smart FMS zijn dan nauwer betrokken bij de ondersteuning van uw organisatie. Op die manier leert het support team uw bedrijf en de manier waarop
u werkt met de Smart FMS software goed kennen. Ze nemen de sessie over of besluiten samen met u om een bezoek op uw locatie te plannen. Bovendien heeft u altijd een vast contactpersoon voor alle meer algemene zaken.