Feedback 
 
 Graag ontvangen we uw algemene indruk van de website smartfms.nl 
 
 
     
 
 
 We zijn erg benieuwd hoe wij onze website en dienstverlening kunnen verbeteren.
Wij danken u voor uw feedback.
 
 
  
 
 
Verzenden
 
   
 
 
 
 Bedankt 
 
 Uw feedback is succesvol verzonden 
 
 
Sluiten
 
   
 
 
 
 
 





Document Management Systeem (DMS)


Smart FMS biedt online software voor digitaal scannen, archiveren en het ter beschikking stellen van
de informatie ten behoeve van efficiënt document beheer voor uw digitaal cliëntendossier
 
 


 

Digitaal dossier

Met het digitaal dossier systeem van Smart FMS heeft u overal inzicht in uw cliëntendossier. Zoals bij vergelijkbare software, kunnen de papierstromen zoals facturen, ingaande en uitgaande post en dergelijke gescand en digitaal in uw document management systeem worden opgeslagen. De meest efficiënte doorzoekbaarheid, geoptimaliseerde datagebruik en een buitengewone hoge verwerkingssnelheid maken het grote verschil tussen zoeken en al gevonden hebben. Het resultaat is een compleet, veilig, betrouwbaar en overzichtelijk elektronisch cliëntendossier.

 

Volwaardig DMS

Het digitale dossier systeem van Smart FMS is een pragmatische en resultaatgerichte oplossing. U werkt veel efficiënter en heeft als organisatie kwalitatief veel sneller gegevens direct tot uw beschikking. Smart FMS kan bovendien worden gebruikt als een volwaardig Document Management Systeem DMS. Dit betekent dat alle digitale documenten zoals: contracten, brieven enzovoort in Smart FMS kunnen worden opgeslagen.

 

Locatie van uw data

De fysieke locatie van uw data is Nederland. Staat uw data in een datacenter in de USA (zoals bijvoorbeeld bij Google), dan valt uw data onder de zogeheten “Patriot Act” en kan de Amerikaanse overheid uw data inzien wanneer uw bedrijf verdacht wordt. Bij privacygevoelige data is dit echter wettelijk niet toegestaan. Dit is de reden waarom veel overheden in Nederland eisen dat hun data in het document management systeem fysiek in Nederland blijven.


 
  Digitaal vastleggen van gescande documenten

 
Document management systeem software voor het vastleggen van digitale client informatie  

Slimmer werken

Een belangrijk doel van het digitale cliëntendossier is het eenvoudig terug kunnen vinden van informatie en efficiënter willen werken. Smart FMS maakt daarom gebruik van hoogwaardige track & trace technieken die volledig geïntegreerd zijn in haar document management systeem DMS van het ERP platform. Het is de bedoeling dat er uiteindelijk (indirect) geld wordt bespaard door gebruikmaking van de digitalisering software. Door slimmer te werken, kan met een marginale inzet van mensen en geld, veel meer klanten bediend worden. Smart FMS ontwikkelt slimme software met specifieke wensen.

 

Voordelen digitaal dossier

- Besparing op fysieke archiefruimte en vierkante meters
- Een document kunt u aan meerdere dossiers koppelen
- Eenvoudig en snel zoeken naar het juiste document 
- OCR (Optical Character Recognition) ondersteuning
- Centrale verwerking middels de digitale postkamer
- Ondersteuning uitlezen van e-mail en bijlagen
- Eenvoudig taken en berichtenondersteuning 
 
     
 



 

Wilt u meer informatie over ons Document Management Systeem?

Maak een afspraak en wij nemen contact met u op

Maak een afspraak
 


 
 
 
Wij hebben een tijd geleden een cursus gekregen van Smart. De uitleg was duidelijk en we hebben weer een hoop dingen geleerd. Naderhand vergaten we weer wat, maar konden gelukkig altijd bellen met de helpdesk van Smart FMS. Wat een service zeg!! Één contactpersoon die van alles op de hoogte was en direct een antwoord had. We werden zelfs terugbelt of het gelukt was en kregen daarbij nog meer handige tips en trucs.

Smart FMS is niet alleen een fijn en makkelijk software pakket om mee te werken, maar ook krijg je er een service opmaat bij vanuit de helpdesk. Geen vraag was te veel. Dank jullie wel voor de top service en alle uren die we aan de telefoon gehangen hebben!
Alex Seeger
Eigenaar

 
Al zeven jaar werken wij met Smart FMS. Smart FMS biedt ons een systeem wat laagdrempelig werkt voor zowel de startende als de gevorderde ondernemer. Door hun strakke focus op de markt neemt Smart FMS ons veel tijd uit handen. Zij denken praktisch mee en anticiperen op de snelle veranderingen in de markt. Hierdoor kwalificeert en onderscheidt dit bedrijf zich in ondersteuning aan de bewindvoerder en budgetbeheerder.

Smart FMS biedt support op zowel praktisch, operationeel en strategisch niveau. Door de vele mogelijkheden kunnen wij onze rapportages en modules inrichten naar eigen inzicht. Het is fijn om met een dergelijk flexibel systeem te werken.
Ester Meijer
Eigenaar
                  Document management systeem
 




 

   

De juiste tools voor het beheren van een digitaal dossier

 
icon_data

Geen papieren dossier meer

Alles overzichtelijk in één centraal document management systeem. Geen onnodig veel tijd verloren door het zoeken van het dossier in kasten en mappen. Alle digitale documenten worden gekoppeld aan uw relatie of cliënt. Eventueel rechtstreeks in mappen onderverdeeld.

 
  icon_label

Track & trace

Een belangrijk doel van een digitaal cliëntendossier is het snel terug vinden van gescande documenten en efficiënter werken. Smart FMS maakt in haar document management systeem daarom, naast het eenvoudig gebruik van kenmerken en labels, gebruik van hoogwaardige track and trace technieken.
 
icon_veilig

Dossierbeveiliging

Digitale dossiers mogen van zelf sprekend alleen maar (of deels) toegankelijk zijn voor personen die door u geautoriseerd zijn binnen het document management systeem. U kunt eenvoudig een functiescheiding aanbrengen door het inregelen van de autorisaties op medewerker, groep of project niveau.
 
  icon_kwaliteit

Veiligheid en performance

Smart FMS heeft tijdens de ontwikkeling van haar document management systeem met name rekening gehouden met de veiligheid, flexibiliteit en performance van de digitaal dossier software. De documenten staan dan ook losgekoppeld opgeslagen. De online DMS software is vooral gericht op duurzaamheid.